wow@skysparks.co.il
058 787 6700
wow@skysparks.co.il
058 787 6700

המרכיב הסודי: מופע הרחפנים שישדרג לכם את האירוע

דבר כזה עוד לא חוויתם – עשרות רחפנים שעולים בו זמנית לשמיים ומציירים בשמי הלילה כל מילה, צורה או חלום שיעלה לכם.

אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, תמהרו להיות הראשונים שמזהים את הטרנד.

בשנה האחרונה עולם האירועים עבר סופית מהעבר אל העתיד. מהגימיקים שכבר החלו לצבור אבק והפסיקו לרגש את האורחים אל הטכנולוגיה העדכנית ביותר. מספיק היה להביט בטקס הפתיחה של האולימפיאדה האחרונה כדי להבין מה הדבר החם ביותר כיום: מופעי רחפנים.

מארגני הטקס בטוקיו החליטו לשדרג את מופע הזיקוקים המסורתי במופע רחפנים מרהיב ומיוחד וסימנו לעולם שהגיע הזמן להתקדם. באוסטרליה, הודו ובסין כבר הודיעו שהם מוותרים על הזיקוקים ועוברים לשימוש בטכנולוגיה החדישה, שמאפשרת להגשים בשמיים כל חלום.

בעולם פועלות חברות בודדות היודעות להעלות מופעי רחפנים מקצועיים – ובישראל החלוצה היא חברת Skysparks שאחרי שנה וחצי של אישורים מול כל הרשויות בישראל זכתה לרישיון המאפשר לה להעלות מופעים בכל רחבי הארץ ולהפוך כל פנטזיה למציאות מלאת אורות מנצנצים.

אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב – כדאי לכם למהר ולהיות הראשונים שקופצים על הטרנד וגורמים לכולם לקנא.

אספנו לכם כמה דוגמאות שייתנו לכם השראה.

חתונה

נגמרה החופה? רגע לפני שעוברים לחלק האמנותי אתם והאורחים– מגלים בשמיים עולם שלם של הפתעות. יחד עם המוזיקה הנכונה שתתאימו למופע - תוכלו לצייר בין הכוכבים את התאריכים בהם התחלתם לצאת והצעתם נישואים, לציין את השמות של האנשים החשובים לכם ובסופו של דבר גם לשלוח את כולם עם חץ לבופה ולהזכיר להם לשמור מקום לקינוח. למשךכמה דקות השמיים יהיו רק שלכם – ותוכלו לעשות בהם כרצונכם.

יש מתנה גדולה מזו ליום החשוב בחייכם?

הצעת נישואין

נגמרו הימים בהם ראינו מטוסים בשמים עם השלט"אסתי, תתחתני איתי?" או צפינו במישהו מנגן סרנדות מתחת לחלון ומבקש את ליבה של הנערה. אנחנו בשנת 2021, וכדי להציע נישואין ולהשאיר את הכלה בלי מילים רק צריך להגיד לה להסתכל למעלה. שם באוויר היא תראה את מילות האהבה היפות ביותר יחד עם הטבעת, הלב האדום או כל דבר אחר שיזכיר לה למה היא כל כך אוהבת אותך.

הפתעה לחבר קרוב

לא חשוב אם את מדליסטית אולימפית שהרגע חזרה הביתה מהפודיום או בן משפחה שהרגע סיים בהצטיינות קורס קצינים – כשיש סיבה, צריך לחגוג. הישראלים אוהבים להתכנס, אוהבים להרים כוסית, אוהבים לפרגן ולהיות ביחד. ואם כבר אנחנו ביחד, למה שלא נעשה למי שמגיע לו הפתעה בלתי נשכחת שתישאר בזיכרון שלו (ושלכל הסובבים) גם לאורך שנים קדימה? החיים מלאים בהזדמנויות לחגוג – וחבל לא לנצל אותן. במקום לקנות עוד מתנה שתכנס למחסן ולא תצא ממנו לעולם, או לשבור את הראש על חלק אמנותי לאירוע – פשוט מרימים עשרות רחפנים לאוויר ומביעים את האהבה שלנו לאדםהשני בדרך היצירתית ביותר שיש.

אירוע חברה

בינינו – לא חשוב אם אתם עובדים בחברת היי-טק או בחברה גדולה אחרת, האירועים התקופתיים שעורכים עבור הצוות והלקוחות נראים כבר שנים אותו הדבר. כבר ראינו הכול, אכלנו הכול, שמענו הכול וחווינו כמעט כל גירוי אפשרי שכברהפסיק להשפיע עלינו. כדי להשאיר תחושת "וואו" אמיתית על האורחים צריך להביא משהו יוצא דופן באמת – ומופע רחפנים הוא הדבר הנכון בזמן הנכון. תעצמו אתהעיניים ותדמיינו: שעת ערב, כולם כבר שתו כוס יין או שתיים, המנכ"ל עולה לבמהלתת את הנאום המתבקש ורגע לפני הוא מבקש מכולם להסתכל לשמיים ולגלות שם מופע ייחודי שנתפר עבורם. כולם שולפים טלפונים, מתפעלים ורצים הביתה לספר למשפחה איזו חוויה מטורפת הם חוו עכשיו. זה בדיוק האפקט שיוצרים הרחפנים – וזה מה שגם אתם חייבים בארוע הבא שלכם!